Sunday, November 23, 2008

还是朋友吗?

Dear fren,

Sorry for posting all those bullshit chinese article but i think its kinda interesting and i would like to share wth u all. To see what u all feel bout it. Sorry for all those who cant read chinese. And heal yeah for those who read chinese. Pls do leave a msg at the chat box after reading and let me knoe wat u all think bout it as its kinda~Hmmmph dunno how to say~~Lastly hope its the last theres this 1 tat i would wanna share wth u all again as it happens quite a lot to my gal de fren around me~Hahah this is kinda interesting will post it and see how many ppl agrees wth me. And so this is how it goes:

事到如今已隔了六年,这件事一直埋在我心底煎熬著我,只因一句「我喜欢你」便使我们的友谊变了质。

没错,我是向你坦白了,但就从没想过要和你一起生活,只是纯粹的向你表白而已,没想过其他。因为我是一位已有家庭有孩子的人,而我更加清楚明白,我们是不可能的。

可能你对我的坦白吓坏也误会了吧,但我就是这种人啊—不吐不快。没想到你竟为了这件事而疏远我,不睬我,放弃了我们多年的友谊。有试著想打电话给你说个清 楚明白,但始终没那个勇气。毕竟我是个脸皮薄的人,所以SMS给你,而你也没回复我。就这样一拖就拖了个六年,事情始终没解决,我也一直放不下,每次想到 都很后悔。为什么这样的事情也不经大脑脱口而出,弄到现在这样如同陌生人…熟悉的陌生人!

有时候一连几晚都梦见我们以前一起玩的日子,真的很怀念,结果情愿赖在床上慢慢回忆而不想起床。不过将来的日子还是要过,既然已成了这样的定局,就让一切随缘吧!

Becuz of 1 word i love u and the nature of our relationship changes. Isn't this always happen? a normal relationship just change when a guy propose to a gal? Rate it!

XoXo
lace spotting halfway working

No comments: